Szőrös nőkkel reklámozzák az új borotvákat

O Kitti 2019 október 26.

Azt nem merem állítani, hogy ez az első és egyetlen olyan borotvareklám, amiben szőrös nők szerepelnek, de még ez is lehetséges. A Billie nevű amerikai beauty márka végre olyan kampánnyal állt elő, amiben szőrös testű nők borotválják, vagy éppen nem borotválják magukat, a mainstream reklámtól eltérően pedig teljes glamourba burkolják a szőrös női testeket. 

Végre! Belegondoltatok már, hogy még az olyan eszközök hirdetéseiben is, melyek azt hivatottak elhitetni, hogy a bőröd az ő termékükkel lesz a legsimább, még ezekben sem mutatnak szőrös nőket, a reklámok szereplői tulajdonképpen a már szőrtelenített lábszárukat borotválják bőszen. Ez eléggé nevetségesen hangzik, és ha bármilyen reklámot, iStock-fotót nézel, akkor is egyértelmű, hogy a rajtuk szereplő nőknek egyetlen szőrszál sincs a testén. 

Azzal kapcsolatban, hogy valaki szőrtelenít-e, mit tart szexinek, esztétikusnak, tisztázzuk le már az elején:

a szőrtelenítés nem igényesség, hanem divat és szokás kérdése. 

Minden kornak megvannak a nőideáljai, mint ahogy az ókori Görögországban is használtak különböző ragadós növényi cuccokat, gyantákat a selymes bőr elérésére, úgy a ‘60-as, ‘70-es években például a nők teljes bozonttal élték az életüket. Az emberiség vágya a sima bőrre egyidős annak létezésével, de ugyanígy egyidős az emberiséggel az is, hogy sokan le sem szarják, ha szőrös a lábszáruk. Hogy miért? Egyszerűen nem érdekli őket, esetleg kifejezetten rebellis akciónak szánják a társadalom megbotránkoztatására, ami már önmagában elgondolkodtató, hogy egy szőrös testfelület mekkora megrökönyödést tud kiváltani. Pont ezt ismerte fel a Billie, aminek filozófiája az, hogyha akarsz, borotválkozz, ha csak néha van kedved, akkor néha szőrteleníts, ha meg egyáltalán nem, akkor ne, ez esetben válassz a testápolóink közül. Már ahogy leírom is, 

mennyire felszabadító a hihetetlenül nehezen teljesíthető beauty standardek alól mentesítő reklámszöveg?

Természetesen ez továbbra is egy vállalat, aminek célja, hogy minél több terméket adjon el, és az Instagram-visszajelzések alapján ez sikerül is nekik, a kampány fotói óriási sikerrel futnak a social mediában. 

Semmi sem kötelező, azt viszont jó lenne végre megtanulnunk: élni, és élni hagyni.

Őszintén, mennyire befolyásolja az életünket a másik szőrös hónalja? 

 

+1: utánakérdeztem a Billie-nél, hogy mikortól szállítanak Európába, mert tényleg nagyon ígéretes, hárompengés borotvákat árulnak, alig kilenc dollárért, amihez ráadásul tartozik egy mágneses tartó is. Aki érintett a dologban: amint válaszolnak, frissítem a posztot. 

Dohányzó terhes nők márpedig léteznek >>

 

lánylétedre a Facebookon >>

 

lámylétedre az Instagramon is 

Kommentek