Éhség 18+ (novella)

O Kitti 2018 október 07.

Annyira eszemben volt ébredéskor, hogy ne bőrcipőben induljak el, mert este lesz az a vegán vacsora. Jobban kellene figyelnem, mi vár rám aznap. Tudom, hogy kellene, de nem vagyok képes megválni ettől a bőr bokacsizmától, annyira szép, vágyat ébreszt bennem a puszta látványa is, hogy hordjam, mutogassam, a bőr illata, a törések vonalai az anyagon...

Szeretnék vegán lenni, de sajnos nagyon szeretem a húst. Pár napig bírom a szóját és társait, aztán mint valami hiéna tépem fel a hűtőt maradék sülthús után kutatva.

hanna-postova-672697-unsplash.jpg

Photo by Hanna Postova on Unsplash

Vagy a kolbász, a szalonna… ahogy minden egyes harapással az ízesített, füstös zsír megtölti a számat, és szépen lassan eltelíti a testem. És itt van ez az a nemnormális szokásom, le kell állnom valahogy… ezzel a passzióval, hogy a nyershúsra gerjedek. Mondjuk nem tud róla senki, akkor meg kit zavarok vele.

Megint el fogok késni a melóból, a rohadt életbe. Ezt a vacsorát is persze hó végére kellett szervezniük. Nem baj, a biopiacon a hétfő az akciós nap, viszek organikus gyümölcsöket meg bio füstölt tofut, azt imádni fogják. Haza is mehetnék ehelyett az egész helyett, de minek, mit csináljak otthon. Legalább nem leszek egyedül. Útközben még ráérek majd utánaolvasni a nyersvegán gasztrotrendeknek, el ne felejtsem, meg annak az új szintetikus bőrnek, amit Stella McCartney használ, így lesz témám is az esti  beszélgetéshez. 

Vigyázat, organikus bor van nálam! - emeltem a magasba az ötezer forintos rosét. Megrémített, milyen félelmetesen profi képmutató tudok lenne, amikor szükségem van rá. Mivel mestere voltam megjátszásnak, azonnal észrevettem azt másokon is, és beszálltam a játékba. Közösen beszélgettünk valamiről, ami nincs, és sosem volt.

- Gyere be, körbevezetlek, most újítottuk fel a lakást, az összes textíliát lecseréltük biopamutra, és vettem az Ecserin egy új komódot, ezt látnod kell!

Juli az a fajta vidéki lány volt, aki görcsösen próbált megszabadulni panellakó státuszától. Egyszer olvasta az Instagramon, hogy “kivehetsz egy lányt a putriból, de a putrit nem tudod kivenni a lányból”, másnap pedig alapított egy Akik szerint nem csak Budapesten zajlik az élet! Facebook-csoportot. Próbálkozott már összejönni lányokkal és fiúkkal is, egyik oldal sem jött be neki igazán, és harminchoz közeledve is emlegette a tíz évvel ezelőtti szerelmét, aki elhagyta egy budai lányért.

Miért voltam ennyire éhes?

Miközben a rattan bútorokkal, ikeás kanapéval berendezett nappaliba léptem, azon gondolkodtam, hogy sohase voltam még ilyen éhes. Julinak egyetlen designer bútora volt,  egyszer kiárusítás volt egy bútortervezőnél, így harmincszázalékos engedménnyel lehetett az övé a hype-olt szocializmus hagyaték. Egy egyszerű, mustársárga fotel, amit újrahúztak, lakkoztak, és elláttak valami hipszter logóval. Ebben a székben ült az, akit meg akartam enni.

Marci és Dóri már egy éve jártak egymással. Marcival régen össze akartam jönni, volt is köztünk szex, de végül azt mondta, mást várunk egy kapcsolattól. Már látom, ő kit várt egy kapcsolattól. Dórit. Dóri tökéletes volt, és ezt , komolyan is gondolom. Ez a törékeny, télen-nyáron bronzbarna bőrű jelenség, a vékony csontjaival, melyek finoman kirajzolódtak a bőre alatt, a lagúnaszínű, kék szemeivel, azzal az arccal, amit soha nem sminkelt, és amit halálom napjáig elnézegettem volna… megértettem Marcit, amiért kivárta Dóri érkezését az életébe.

- Szia Lilla, gyere, ülj ide mellém, elférünk ketten is. Naaa, gyere már! - szólt hozzám Dóri, akihez hozzápréselődve  testének melege átjárta a szívemet, felpezsdítette a vérkeringésemet. Mivel alig fértünk el ketten a mustársárga fotelban, a combjaim szorosan  egymásnak préselődtek, ami egyre kellemesebb nyomást okozott.

Azt éreztem, azonnal ki kell mennem, hogy segítsek magamon. A fürdőszobába zárkózva azonnal kigomboltam a nadrágomat, és elképzeltem, ahogy Dórival szeretkezem. Ezzel a kis állatkával, a napillatú bőrével, az apró mellbimbóival és a tökéletes rózsaszín csiklójával…. a többiek semmit nem vehettek észre az egészből, olyan gyorsan élveztem el Juli szantálfa illatú bio kozmetikumai között (melyeket a ép test, kiegyensúlyozott lélek elvének jegyében lötykölt magára), ami pont egy pisilésnyi időt tett ki.

- Gyere már Lilla, csak rád vártunk a spenót smoothie-val! Frissen a legjobb, meghozza az étvágyat, tiszta antioxidáns az egész - Juli aperitifként szolgálta fel a klorofilbombát.

- Azt olvastam, hogy a legtöbb növényvédőszer-maradékot a leveles növények tartalmazzák, így a spenót is. Nem is értem, manapság hogy képes bárki megbízni a szupermarketes portékában. Kész őrület. Janka a fiújával  érkezett a vegán vacsorákra, a szavaitól mindig egy véres steakre gondoltam. Azt képzeltem róluk, hogy Janka simán nemet mond a szexre, ha nem organikus a koton anyaga, és minden szexelés után irrigátorral tartja egyensúlyban a hüvelyflóráját.

- Ki kér még csírát? A retekcsíra kiváló vírusölő, távol tartja az influenzát!  Julinak házi csíráztatókészlete volt a permetmentes frissesség érdekében.

- Én kérek, próbálom tartani a nyolc egység zöldség alapelvemet. Jut eszembe Lilla, mi újság a pasikkal? Még mindig ezt a Tinder-dolgot nyomod? Marci arcán - miközben a nagy piros salátavillával összekeverte a balzsamecetet a csíraválogatással - ,  ott volt a lesajnáló és kárörvendő félmosoly, amivel a nem tartós kapcsolatban élőket szokás kérdezni a családi állapotukról. Tökmindegy, hány éves vagy, egyedül lenni húsz- és negyvennyolc évesen is cikinek számít.

- Valójában azon gondolkodom, hogy kipróbálnám nőkkel a szexet. Egész életemben nőkkel voltak a legbizalmasabb kapcsolataim, ráadásul mindig női művészeket szerettem. A női test is vonz, ezt le sem tagadhatom, szóval miért ne próbálnám ki?

Senki nem számított erre a válaszra, magamat is megleptem a hirtelen comingouttal. Janka fiúja véletlenül le is tüdőzött egy csírát. Vissza akartam szerezni az irányítást Marcitól. -

Ez igazán érdekes. De ugye nem gondolod, hogy egyik napról a másikra leszbikussá váltál? - retekcsíra lógott ki Marci gondosan karban tartott szájüregéből.

- Szerintem Lilla máshogy gondolkodik mint mi, sokkal szélesebb spektrumon látja az emberi szexualitást.

Dóriból bukott elő ez a védelmezés, a kis állatka a mustársárga fotelben, akiről egy pillanatra sem feledkeztem meg, elbűvölt az intelligenciájával. A kulcscsontján pihentettem a tekintetem, aztán az ajkain. A vérbő, piros ajkain. Belé tudnék szeretni, a bőröm alatt akarom tudni ezt a lényt, egyesülni a sejteivel, ő az enyémekkel, elveszni abban a mosolyban. Gyűlöltem, hogy sosem leszek ilyen. A Marciknak olyan állatkák kellenek, mint Dóri. Senkit nem érdekelnek az olyan lányok, akik mások vécéjében maszturbálnak.

- Ja, gondolok egyet, és holnap már férfiként vagy delfinként kelek fel - Marci, és Janka fiúja összeröhögtek. Olyanok voltak, mint két egér egy gyógyszerkísérletben, szürkék és pótolhatóak. Nem úgy mint Dóri. Néztem, ahogy a jól szervezett érhálózat átüt a vékony bőrén, ahogy dübörög benne az élet sejtről sejtre, ahogy ebben a pillanatban is építőelemek billiói tartják össze ezt a tökéletes organizmust, amivel istennek egészen biztosan célja van. Éhes voltam. A spenót smoothie-t titokban a hatalmas fikusz földjére öntöttem.

- Ez nekem mindig furcsa volt. Mert most akkor két nő, érted, akkor melyik a férfi végülis? Valamelyiknek kezdeményeznie kell. - Marciban dübörögtek a tradíció szavai.

- Kezdeményezni pedig a férfiak szoktak - egészítette ki Juli Marci gondolatmenetét.

- Az a jó, hogy a nők között ennek a jelentősége teljesen elvész - folytattam. Nincs ott a teherbe eséstől való félelem, viszont a többszörös közös orgazmus lehetősége igen. Miért, nálatok ki a férfi?

Marci nem válaszolt, viszont meredten nézte a nyugtató, citromfüves gyógynövényes cukorkákat a üvegtálban.

- Akkor is fura, hogy egy nő átveszi a férfi szerepét. Ne érts félre, bármeddig elnézegetem két nő szeretkezését - ezen a ponton Marci és Janka fiúja újra összeröhögtek. Marci a kézműves ipával egyik kezében dőlt hátra az L-alakú kanapén, másik kezét a tarkójára tette vagy Dóri combját simogatta. Az is olyan kellemetlen, amikor nem tudsz lekoptatni egy csajt, és felborulnak a szerepek. Kezdeményezzen a férfi, a nőt meg lehessen megszerezni, ezt ők is élvezik.

  • Még füstölt tofut valaki? - Juli kifogyhatatlan volt vegán falatokból.

Annyira megkóstolnám Dórit. Miért jár ezzel a tuskóval? Kimegy mosdóba. Elkapom a tekintetét. Látom, hogy ő is akarja. Utána kell mennem.

Benyitottam Dóri után a fürdőszobába, már várt engem. Annyira közel mentem hozzá, hogy a testünk teljes felületen összeért. A falhoz nyomtam, és mélyen a szemébe néztem. Nem tudok elképzelni intimebb pillanatot, mint amikor két ember közvetlen közelről egymás szemébe néz. Talán ezért kerültem mindig a tekinteteket. Persze a legtöbben nem hagyják, hogy hosszasan és közelről nézzék őket. Dórit nem csak beengedni akartam, hanem megszerezni. Minden vörösbe borult.

Finoman megcsókoltam. A csókjának olyan íze volt, mint a karácsonynak. Ezután egy határozott mozdulattal leharaptam az alsó ajkát. Nem ellenkezett, tudtuk, hogy ez elrendeltetett. Szó nélkül tűrte, ahogy pár perc alatt lerágtam a húst a karjáról és a combjáról, a vért Juli biopamut törölközőivel töröltem le a számról és a padlóról. Az összes húsdarabot megettem, nagyjából tizenöt perc alatt Dóriból csak a haja maradt meg és a csontjai. Negyed órányi tiszta orgazmus után rájöttem az életem értelmére. Láttam a lényeget. Hogy a vér ízénél finomabbat sosem kóstoltam. Hogy Dórinál finomabbat sohasem kóstoltam. Élőlénynek éreztem magam, ízig-vérig.

Belenéztem a tükörbe, csupa vér volt mindenem. Szerettem az új látványt, ahogy Dóri lelke és sejtjei újraébredtek bennem. Közelebb voltam a tökéletességhez, távolabb önmagamtól, és közelebb a megértéshez. Levettem az összevérezett, húscafatos ruháimat, elmerültem Juli kádjában és megfürödtem. Mire kikászálódtam a kádból, már elő voltak készítve a tiszta ruhák. Kaptam egy fehér nyári ruhát, és ott álltam Marci, Juli, Janka és Janka fiúja előtt.

- Már vártunk téged. Végre itt vagy, készen állsz - Marci valószínűtlen mosollyal a nappaliba invitált. - Gyere Lilla, csatlakozz hozzánk,  mostantól hozzánk tartozol - Juli teával kínált. 

- Ugye, mennyivel jobb így? Ugye, milyen jó, ha a kirakós darabjai összeérnek? Mi segítünk egymásnak a jobb önmagunkká válásban. Mostantól szeretném, ha a barátnőm lennél - Marci megsimogatta a vállam napillatú bőrét.

Amikor végre megkaphattam volna, amit akartam, unalom és hányinger öntött el.  Marci és társai magasztos főpapok helyett kisszerű szektásoknak tűntek, akik elhitték magukról, hogy közük lehet a tökéletességhez.  Én se voltam sokkal jobb, de talán ez az utolsó pillanat, hogy lehetek. Az emberhús több mint íz, a szex több mint elélvezés, a behódolás több mint megszűnés.

Hátraléptem és láttam, hogy nyitva van a bejárati ajtó.

Ledobtam a fejemről a virágkoszorút, a testemről a fehér ruhát. Kiléptem az ajtón, és elindultam az ismeretlen fehérség felé.

kövess Instagramon is >>

lánylétedre Facebookon  >>

 

Olvass még! 

 

Nem lesz jobb attól, ha megélhetési kurvákról posztolsz >>

Kommentek

süti beállítások módosítása