10 mondat, amit anyád se gondolhatott komolyan

lánylétedre 2015 november 03.

Igen-igen, imádjuk az anyákat, sokan a legtöbbet mégis velük veszekszünk az életünk során. Most következzen tíz, tipikusan már csak utólag vicces idézet anyáinktól, amiket valószínűleg sokan hallunk legalább egyszer (jó, rengetegszer) életünk során. 

 

1. Én nem akarok beleszólni kislányom, a te életed, de talán hasznosabb lett volna valami rendes szakot választani ehelyett a kommunikáció helyett, de te tudod, én nem akarok beleszólni, de ebből megélni nem fogsz. 

2. És te ebben a ruhában mentél? 

3. Jó, hát az idő múlik, azért hamvas tinédzser már te sem vagy. 

4. Azért azt még szeretném megélni, hogyan birkózol meg a gyerekvállalással. Elég lesz neked egy gyerek. 

5. Helyes ez a fiú, igen, szimpatikus volt. Hozz már fel egy üveg csalamádét a pincéből, kislányom! 

Láttál már embereket meztelenül nassolni? >>

6. A te korodban még én sem akartam gyereket, ez majd megváltozik, csak most gondolod így. 

7. Jössz vasárnap ebédre? De 11-re legyél itt. Hogyhogy miért? 

8. Vasárnap fél 9-kor: "még mindig alszol???" Én nem értem, hogy tudsz ennyit aludni. Nem sajnálod rá az időt? "

9. Mi ketten kijövünk apáddal annyi pénzből, amennyiből neked egyedül sem sikerül! 

10. Hogy érted azt, hogy te nem vasalsz?

Ilyen volt az '50-es évek transznemű közössége Párizsban >>

Keress a Facebookon is! >>

lánylétedre az Instagramon >>

Kommentek

süti beállítások módosítása