Megosztó címlapot tervezett a Leo Burnett reklámügynökség a brit Cosmopolitannek. A fotó eléggé sokkoló, egy nőt ábrázol, aki a plasztikfólia alatt fuldoklik - a limitált példányszámban elérhető kiadás utalás a brit-pakisztáni Shafilea Ahmed esetére, akit 2004-ben a saját szülei gyilkoltak meg, a testvérei szeme láttára. Az ok az volt, hogy nem akart hozzámenni feleségül a szülei által előre kiválasztott férfihez.
10 pont, amit "lány létedre" el kell olvasnod" >>
Először nagyon bizarr ötletnek tűnt, hogy éppen a Cosmot sikerült kiválasztani erre a célra, ami a szex, fashion, beauty szentháromságon túl nem igazán a karitatív tevékenységéről híres, viszont talán éppen emiatt üt ekkorát ez a kampány (sosem gondoltam volna, hogy a Cosmopolitan ezt bevállalja). A címlappal az honor-killings jelenségre akarják felhívni a figyelmet, melyeknél egy rokon a családra vélt vagy valós szégyent hozó tett miatt kioltja a családtagja életét.
A címlap része a Karma Nirvana elnevezésű kampánynak, amit a hasonló, családon belül erőszakban átélt áldozatok megsegítésére indítottak.
(via adweek)
Kommentek