Ilyen Cosmopolitan-címlap még nem volt

lánylétedre 2015 január 15.

Megosztó címlapot tervezett a Leo Burnett reklámügynökség a brit Cosmopolitannek. A fotó eléggé sokkoló, egy nőt ábrázol, aki a plasztikfólia alatt fuldoklik - a limitált példányszámban elérhető kiadás utalás a brit-pakisztáni Shafilea Ahmed esetére, akit 2004-ben a saját szülei gyilkoltak meg, a testvérei szeme láttára. Az ok az volt, hogy nem akart hozzámenni  feleségül a szülei által előre kiválasztott férfihez.

cosmo-karma-nirvana-cover-hed-2015.jpg

10 pont, amit "lány létedre" el kell olvasnod" >>

Először nagyon bizarr ötletnek tűnt, hogy éppen a Cosmot sikerült kiválasztani erre a célra, ami a szex, fashion, beauty szentháromságon túl nem igazán a karitatív tevékenységéről híres, viszont talán éppen emiatt  üt ekkorát ez a kampány (sosem gondoltam volna, hogy a Cosmopolitan ezt bevállalja). A címlappal az honor-killings jelenségre akarják felhívni a figyelmet, melyeknél egy rokon a családra vélt vagy valós szégyent hozó tett miatt kioltja a családtagja életét. 
A címlap része a Karma Nirvana elnevezésű kampánynak, amit a hasonló, családon belül erőszakban átélt áldozatok megsegítésére indítottak. 
(via adweek)

Kommentek

süti beállítások módosítása